Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 49
Like Tree15Likes

Wątek: Dietetycznie i nie tylko ;)

  1. #11
    adora
    Guest

    Domyślnie

    Nie napisalam, ze jestem na diecie bez glutenu i zboz i z ograniczonym nabialem (choroba hashimoto). Ogolnie jem 3 posilki dzisnnie, bo tak lubi moj organizm. Kalorii nie licze. Wiem, ze bialka zjadam ok 70g i z samopoczucia wynika, ze to ilosc odpowiednia dla mnie. Oczywiscie sa dni, ze zjem go wiecej.

  2. #12
    wiedźma ;) Awatar Trida
    Dołączył
    21-03-2010
    Przegląda
    Szczecin
    Posty
    5,747
    Podziękował/a
    232
    Podziękowano 2,636 razy
    Siła reputacji
    107374192

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adora Zobacz posta
    Nie napisalam, ze jestem na diecie bez glutenu i zboz i z ograniczonym nabialem (choroba hashimoto). Ogolnie jem 3 posilki dzisnnie, bo tak lubi moj organizm. Kalorii nie licze. Wiem, ze bialka zjadam ok 70g i z samopoczucia wynika, ze to ilosc odpowiednia dla mnie. Oczywiscie sa dni, ze zjem go wiecej.
    Tobie się wydaje, że Twój organizm tak lubi, bo tak się przyzwyczaiłaś ale gwarantuję Ci, że Twój organizm tak nie lubi. Po prostu funkcjonuje tak, bo niejako musi ;)

    Trening optymalny, z najfajniejszymi efektami to około 40-50 min (z czego początkowe 10 min to cardio / rozgrzewka).
    Trening może trwać dłużej pod warunkiem, ze po tych 40 min jest cardio. Nie ma sensu robić dłuższego wysiłkowego, bo spada wydajność.

    To takie moje rady :)
    Soje jadasz?
    Moje posty są sumą MOICH doświadczeń, wiedzy, przemyśleń, etc. Może się to różnić od opinii, wiedzy, doświadczeń innych osób. Zastrzegam sobie prawo do pomyłek i zaznaczam, że cały czas dążę do poznania "prawdy" oraz zdobywam nową wiedzę, poznaję nowych ludzi, którzy pokazują mi nowe ścieżki a co za tym idzie - za jakiś czas mogę mieć inne zdanie / poglądy w danym temacie.
    Klikamy pomagamy Pomagaj online

  3. Użytkownicy którzy podziękowali Trida za ten post:


  4. #13
    adora
    Guest

    Domyślnie

    Nie, nie jem soi.
    Wg Ciebie Trida lepiej jesc czesciej a mniej? Ile posilkow jesz (zalecasz), 4-5?

  5. #14
    wiedźma ;) Awatar Trida
    Dołączył
    21-03-2010
    Przegląda
    Szczecin
    Posty
    5,747
    Podziękował/a
    232
    Podziękowano 2,636 razy
    Siła reputacji
    107374192

    Domyślnie

    I chwała Ci dziecino za brak soi w diecie ;))))

    Oj tak - częściej a mniej.
    Ja swego czasu jadłam co 1,5h - wydawało mi się, że non stop coś szamię a waga leciała mimo wszystko ;)
    Albo to był eksperyment, więc się nie sugeruj.


    Ja jadam 5-6 posiłków w ciągu dnia.
    Rodzice się śmiali ze mnie, że ja w pracy to chyba cały czas przy misce siedzę hehe ;))))
    Dlatego zalecam / rekomenduję 5-6 posiłków w tym obowiązkowo śniadanie i jeden bardziej syty (około 13:30-14:30).

    A w jakiej porze dnia ćwiczysz?
    Myślałaś o bieganiu?
    Moje posty są sumą MOICH doświadczeń, wiedzy, przemyśleń, etc. Może się to różnić od opinii, wiedzy, doświadczeń innych osób. Zastrzegam sobie prawo do pomyłek i zaznaczam, że cały czas dążę do poznania "prawdy" oraz zdobywam nową wiedzę, poznaję nowych ludzi, którzy pokazują mi nowe ścieżki a co za tym idzie - za jakiś czas mogę mieć inne zdanie / poglądy w danym temacie.
    Klikamy pomagamy Pomagaj online

  6. #15
    adora
    Guest

    Domyślnie

    Soja to tragedia.
    Cwicze ok 16-17, bo moj synek wtedy spi i przynajmniej polowe treningu moge zrobic bez przeszkadzania. Kiedys jak zaczynalam przygode z silownia czyli jakies 10 lat temu biegalam troche. Pamietam sam poczatek, bylo super, masa energii, swietny humor ale z czasem z silowego treningu, zrobilo sie cardio. Schudlam wtedy troche i chcialam jeszcze wiecej. Dieta tez byla do bani (chleb i zero tluszczu). Potem doszly klopoty ze zdrowiem. Teraz dopiero widze, jaka krzywde sobie zrobilam. Szkoda, ze musialam tego wszystkiego doswiadczyc. Na szczescie jest coraz lepiej, dzieki diecie wlasnie. Nawet leki odstawilam, choc bralam je 6 lat i lekarze mowili, ze tak juz bede lykac do konca zycia. Nie biore ich juz rok i 8 miesiecy i jest coraz lepiej. Nie ma co porownywac, jak sie czulam kiedys na lekach i teraz bez nich.

  7. #16
    adora
    Guest

    Domyślnie

    Mam problem. Miesnie rak sa ok ale jakie robic cwiczenia w domu aby zbudowac miesnie nog i posladkow. Robie przysiady, martwy ciag czy lezac na brzuchu biore sztangielke miedzy stopy i podnosze do posladkow ale cos slabe sa rezultaty. Kolezanki mowia, ze powinnam jesc wiecej, bo nieco za szczupla jestem. Czy maja racje? Nie da sie zbudowac miesni nog i posladkow jedzac normalnie i zachowujac dotychczasowa wage? Jakie cwiczenia robic (w domu)? Podpowiesz?

  8. #17
    Awatar mpConroe
    Dołączył
    16-11-2012
    Posty
    59
    Podziękował/a
    20
    Podziękowano 1 raz w 1 poście
    Siła reputacji
    5368710

    Domyślnie

    Fajny wątek :) Ja właśnie ćwiczyłem w domowej siłowni, w sumie 58 minut. Przerwy między seriami ok 2 minut. Dzisiaj robiłem wyciskanie sztangi na ławce prostej, skośnej w górę i skośnej w dół (na każdą 3 serie). Do tego wyciskanie francuskie sztangielki jednorącz, podciąganie drążka za plecy i mięśnie ud na atlasie (nie wiem jaka jest nazwa na to ostatnie). Na każde ćwiczenie 3 serie, po ok. 10-15 powtórzeń, zależy od ćwiczenia.
    Należy jednak zwrócić uwagę, że nie jest to profesjonalnie ułożony trening (taki wypróbuję w przyszłym tygodniu), diety też nie trzymam za bardzo (za dużo fastfoodów typu KFC, McD), ale po treningu obowiązkowo koktajl z bananami (szybko wchłaniające się węglowodany proste, czyli po prostu cukier, który ma uzupełnić braki glikogenu powstałe po wysiłku fizycznym) z odżywką białkową z BCAA.

  9. #18
    adora
    Guest

    Domyślnie

    Ciekawa jestem, czy naprawde potrzebny jest ten zastrzyk wegli po cwiczeniu. Nigdy tego nie robie. Z reszta moja dieta jest niskoweglowodanowa.
    Ostatnio edytowane przez adora ; 27-02-2015 o 21:04

  10. #19
    Awatar mpConroe
    Dołączył
    16-11-2012
    Posty
    59
    Podziękował/a
    20
    Podziękowano 1 raz w 1 poście
    Siła reputacji
    5368710

    Domyślnie

    No i dlatego jesteś za szczupła :P . Po ćwiczeniach musisz dostarczyć odpowiednią ilość szybko wchłaniających się białek i węglowodanów, aby nie dopuścić do katabolizmu mięśni, lecz do ich wzrostu.

  11. #20
    wiedźma ;) Awatar Trida
    Dołączył
    21-03-2010
    Przegląda
    Szczecin
    Posty
    5,747
    Podziękował/a
    232
    Podziękowano 2,636 razy
    Siła reputacji
    107374192

    Domyślnie

    Niskowęglowodanową dietę powinno się stosować samą lub przy lekkim wysiłku LUB na redukcji.
    Nie w momencie, jak się rzeźbisz.
    Ile masz adoro kalorii zjadanych dziennie, mniej więcej?

    Napisz do mnie pw.

    mpConroe widzę, że coś tam wiesz hehe ;)
    Moje posty są sumą MOICH doświadczeń, wiedzy, przemyśleń, etc. Może się to różnić od opinii, wiedzy, doświadczeń innych osób. Zastrzegam sobie prawo do pomyłek i zaznaczam, że cały czas dążę do poznania "prawdy" oraz zdobywam nową wiedzę, poznaję nowych ludzi, którzy pokazują mi nowe ścieżki a co za tym idzie - za jakiś czas mogę mieć inne zdanie / poglądy w danym temacie.
    Klikamy pomagamy Pomagaj online

  12. Użytkownicy którzy podziękowali Trida za ten post:

    mpConroe (28-02-2015)

Podobne wątki

  1. co noc sni mi się tylko on
    Przez MARIOLKA1 w dziale Archiwum snów
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 21:08
  2. Sen o wakacjach i nie tylko.
    Przez Wrath w dziale Archiwum snów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-07-2010, 12:07
  3. tylko dwa dni
    Przez manika w dziale Archiwum snów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-07-2009, 21:40
  4. śnię ciągle tylko o nim...
    Przez monanapalona w dziale Archiwum snów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-07-2008, 07:56

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265