Gość truskawka Napisano 9 Października 2006 Udostępnij Napisano 9 Października 2006 (edytowane) Jakie macie filmy, które zapadły wam w pamięci, które można zapisać mianem filmu wszechczasów? W moim przypadku są to "Przeminęło z wiatrem" i "Zielona mila" - na którym beczałam Edytowane 8 Lutego 2009 przez truskawka Zmiana tytułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boadicea Napisano 9 Października 2006 Udostępnij Napisano 9 Października 2006 Oj u mnie lista jest niezwykle długa (kinomaniakiem jestem) - LOTR - kocham Tolkiena. Wprawdzie Jackson wprowadził zmiany, których nie rozumiem, ale zachował tolkienowskiego ducha. Mogłabym ten film ogladac i oglądać ... - Ostatni Mohikanin (muzyka, zdjęcia) - Timeline (niby nic, głupota drobnostka, ale stwarza nadzieje, że prawdziwa miłość może pokonać bariery geograficzne, czasowe i przestrzenne) - Ostatni Samuraj (rewelacyjny scenariusz. nawet Tom mnie tam nie drażnił. Nie lubię gościa, ale trzeba przyznać, że scenariusze wybiera ze smakiem) - Przemineło z wiatrem ( z tego filmu przyjełam sobie motto życiowe na problemy - pomyśle o tym jutro...) - Stygmaty - kolejne moje motto "Królestwo Boga jest wewnątrz Ciebie. I wokół Ciebie. Nie pałace zrobione z drewna i kamienia. Podziel kawałek drewna i ja tam będę. Podnieś kamień i znajdziesz mnie". - Wichrowe Wzgorza (wersja z 1992 r.) uwielbiam literature brytyjska (szczegolnie z przelomu XVIII/XIX i z XIX w.) treść ksiązki zawsze robi na mnie wrażenie - chora, toksyczna miłość, a jednak tak silna !! - Biegnij Lola biegnij i Efekt motyla - podobny motyw, jak jeden szczegol moze zmienic bieg naszego zycia, jak jedna decyzja moze zawazyc na calej reszcie. A gdyby tak mozna było cofnąć czas... Któż z nas nie był w takiej sytuacji, kiedy o tym myślał. - Cast away (poza światem) - kolejny film o czasie, o tym co naprawde ważne a co jest jedynie dodatkiem, - Dune Lyncha - uwielbiam Diune książkowa, a ekranizacja z Kylem jest po prostu wspaniała. Mimo brakow technicznych, mimo skapych mozliwosci jest to chyba najlepsza ekranizacja tej ksiazki. - Gladiator, Krolestwo Niebieskie - osobiscie uwazam Scota za pasciarza scenariuszowego, ale rezyserem jest genialnym. To w jaki sposob robi swoje filmy sprawia, ze nie mozna sie oderwac od ekranu. - Jane Eyre (wersja z Ciaranem Hindsem) - kolejna powiesc angielska, kolejna siostra Bronte i kolejna opowieść o miłości tym razem z happy endem. Po prostu ją uwielbiam. - Mgły Avalonu i Król Artur (wersja reżyserska) - zawsze kochałam mity arturiańskie, a oba filmy bardzo oryginalnie je traktują. Pierwszy opowiada znaną historię z punktu widzenia Morrigan. Piękna muzyka Clannad, wspaniała obsada i gra.Drugi film to próba historycznego wyjaśnienia legendy. Scenarzysta zdecydował się na jednego z historycznych Arturów ( bo było ich dwóch ) i dopowiedział do niej piękna i ciekawą historię. No i cudowna obsada, zdjęcia (sceny na jeziorze kręcone zresztą w Polsce ) - Amelia - całokształt - scenariusz, zdjęcia, historia, mnuzyka, obsada. - Henryk VIII - krwawy tyran, Elizabeth - oba filmy z wielkim poszanowaniem historii, za co bardzo bardzo je cenię. No i jak zawsze zachwycam się obsadą z Rayem Winstonem i Cate Blanchett na czele - Perswazje - ekranizacja mojej ulubionej powieści Jane Austen. Piękny, niezwykle spokojny film o miłości - jak zawsze u Jane Ale ten utwór był niezwykle dojrzały, bez wielkich porywów, ale jakże szczery. Ciaran Hinds i Amanda Root po prostu wspaniali. No i seriale. Mam kilka które niezwykle sobie cenie, które są dla mnie bardzo ważne: - Przystanek Alaska - każdy odcinek daje do myślenia. Serial jest wspaniały, bez przemocy, wulgarnosci, pełen ciepła, optymizmu. Zawsze zazdroszcze Joelowi. Oddałabym wiele aby zamieszkać w takim Cicely. - Duma i Uprzedzenie (serial BBC z 1995 z Jennifer Ehle i Colinem Firthem) - to własnie o tym serialu pisała Bridget w spwoim pamiętniku. Wprawdzie nie rozumiem zachwytów nad mokrą koszulą pana Darcyego, ale serial jest zrobiony iście BBC-owsko. - PERFEKCYJNIE. Nie ma lepszej ekranizacji tej powieści JA. Dbałość o najmniejszy nawet szczegół, scenografia, dialogi, muzyka. Po prostu DOSKONAŁY. - North & South - ekranizacja powieści Elizabeth Gaskell (z młodym aktorem Richardem Armitage, na którego warto zwrócić uwagę). Jak zawsze doskonałe BBC. Nawet scena picia herbaty jest dopracowana w szczegółach do perfekcji. - Horatio Hornblower - kolejny serial BBC, tym razem o marynarzu Horatio Hornblowerze i jego karierze z mindszypmena do kapitana. Serial spokony, ale jak wszystkie - pełen szczegółów scenograficznych i historycznych. - Major Sharpe - cóż, tutaj już nie mam tyle szcunku, ale major Richard Sharpe w pięknym opakowaniu Seana Beana dostarcza dużo wrażen Jak chyba można się domyśleć produkcje BBC darze olbrzymim szacunkiem i sympatią Sa po prostu doskonałe, wierne historycznie, anwet szczegóły w doborze porcelany, papierośnicy, zegarka konsultowane są z historykami i specjalistami, że o scenariuszach nie wspomnę. Można się z nich wiele nowego dowiedziec, nauczyc. A przy tym są to czesto ekranizacje moich ukochanych powieści... (teraz wszedł na ekrany nowy serial Jane Eyire i już wiem, że on również dojdzie do mojej listy ) Wiem, że lista jest długa i nie wymieniłam wszystkich filmów. jestem kinomaniakiem, filmomaniakiem i wszystkie filmy oglądam z wilelka uwagą, stąd też z każdego czerpię co innego. Mam też długą liste kiczów i chał wszechczasów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drevni Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 Od siebie dodam jeszcze "Szósty zmysł" i "Instynkt" (zresztą większość filmów z A. Hopkinsem wg mnie jest ponadczasowach, uwielbiam tego aktora). Bardzo się wzruszam na tych filmach ilekroć je oglądam. Oczywiście zdecydowanie większą część wymienionych filmów przez moje poprzedniczki również uważam za bardzo dobre, o niebanalnej treści, ale chyba nie ma sensu ich powtarzać w każdym poście . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora Napisano 5 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2006 Nie zapomnijcie o fantastycznym filmie "Leon Zawodowiec" z Natalie Portman i Jean'em Reno :!: Nie sposób opisać go w kilku zdaniach - dla mnie to nr 1 i ta muzyka ... Temu, kto lubi walki karate polecam film pt.: "Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok" z Yun-Fat Chow'em. Niesamowite efekty specjalne i niezła fabuła z zaskakującym zakończeniem. Jest także taki jeden film, który przyprawia mnie o "gęsią skórkę". To "Cela" z Jennifer Lopez. Moment, gdy główna bohaterka przemierza umysł seryjnego mordercy jest niesamowity. Aż strach się bać :shock: THE END trochę lukierowany ale co tam ... Po ciężkim dniu pracy polecam komedie romantyczne: "Bezsenność w Seattle" z Meg Ryan i Tomem Hanksem lub "Ja Cię kocham a Ty śpisz" z Sandrą Bullock. Nie wiem, czy wolno mi zaproponować ten film - napiszę inaczej: [shadow=red:76e03e3b94]"dozwolone od lat 18-stu"[/shadow:76e03e3b94] - "Kochanek" z Jane March, to ... dopiero eksplozja namiętności i rzeczywistości. :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truskawka Napisano 5 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2006 Temu, kto lubi walki karate polecam film pt.: "Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok" z Yun-Fat Chow'em. Niesamowite efekty specjalne i niezła fabuła z zaskakującym zakończeniem. o tak i jeszcze ta muzyka Dodam jeszcze dwa francuskie miniseriale kryminalne, które warto obejrzeć - a są to: "Kamienienie śmierci" i obie części "Horoskopu śmierci" - oba te filmy trzymały mnie w napięciu i do samego końca nie wiadomo było kto jest mordercą, a wszystko było ładnie splecione z świetną (jak dla mnie) muzyką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora Napisano 5 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2006 o tak i jeszcze ta muzyka i ten Yun-Fat Chow ... i te niewypowiedziane uczucia aż do samego finału ... :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikopol Napisano 5 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2006 Dodam jeszcze dwa francuskie miniseriale kryminalne, które warto obejrzeć - a są to: "Kamienienie śmierci" i obie części "Horoskopu śmierci" - oba te filmy trzymały mnie w napięciu i do samego końca nie wiadomo było kto jest mordercą, a wszystko było ładnie splecione z świetną (jak dla mnie) muzyką Zdecydowanie bardziej wole coś mocniejszego, np. doskonale znana przez kinomanów seria Saw. Zreszta nie ukrywam, ze z niecierpliwoscia oczeuje 5.01.2007 premiere w polskich kinach trzeciej odslony tego horroru. Jak dla mnie - klasyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truskawka Napisano 5 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2006 Dla mnie klasyką horroru jest twórczość Wesa Cravena :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boadicea Napisano 6 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2006 Od siebie dodam jeszcze ... "Instynkt" (zresztą większość filmów z A. Hopkinsem wg mnie jest ponadczasowach, uwielbiam tego aktora). Ja może jego samego niekoniecznie uwielbiam, ale bardzo szanuje. Z jego filmografii dorzucam Okruchy dnia (kocham ten film) i Titusa Andronicusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rita Napisano 25 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2006 Z jego filmografii dorzucam Okruchy dnia (kocham ten film) - tak, jest to również jeden z moich ulubionych filmów. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truskawka Napisano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2007 a ja czekam na film pod tytułem :kiedy będą truskawki w kosmosie?....hihi to się nie doczekasz - no chyba, że napiszesz prośbę do jakiegoś reżysera ... :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rita Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 Polecam gorąco: - "Walka o ogień" (ciekawostka - bez użycia słów, a mimo to - wciągający), - "Femme Fatale"(pobudzajacy wyobraźnię), - "Gorzkie gody" (pobudzający rozważania natury etycznej). Nie polecam: - "Nieodwracalne" (za ciężki kaliber, jak na zawarte przesłanie). Pozdrawiam. [ Dodano: 2007-01-06, 20:36 ] Acha, do listy filmów godnych obejrzenia dołączam jeszcze: - "Fight Club" (... daje do myślenia, oj daje ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agulindula Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 1. zawsze od lat i bezsprzecznie.... : "To właśnie miłość" 2. "Kwiaty na poddaszu" 3. "Gwiezdny pył" - R. De Niro 4."Osada" BBC: "David Copperfield" D.Radcliffe, B.hoskins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agulindula Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 O cholera..... jak to przyjąć... no i cieszę się ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agulindula Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 A MarięAntoninę siostry już zaliczyły...hę? Pytam bo mam w domu lecz nie oglądnęłam jeszcze... Nashira, u-absolutnie-bustwiam bajki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truskawka Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 ja dorzucę do koszyczka "Waterloo Bridge" ( "Pożegnalny walc" czyli.. ) bardzo lubię ten film podoba mi się w nim muzyka kiedyś jedną melodię umiałam grać (teraz zapomniałam i nawet nie pamiętam jej tytułu) ... ale bym sobie go teraz obejrzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azur123 Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 zadziwia mnie to czemu jeszcze nie znalazlem tu tytulu "Requiem for a dream" genialna muzyka.. genialny film o tym jak czlowiek potrafi sie stoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant Napisano 19 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2008 - Sunshine (tu jest dopiero OST) - Zodiac - Mist - Dziecki kukurydzy - 7 lat w tybecie - Zielona mila - They Live - Pulapka - Smetarz dla zwierzakow - Dzien w ktorym umre - My dzieci z dworca zoo - Tajemnica Syriusza - Edward nozycoreki - Podejrzani - Death Note (mov) - Lsnienie - Sztorm stulecia A Requiem dla snu ogladalem dawno temu wiec nie pamietam o czym byl, ale po przeczytaniu recenzji jakies przeblyski w pamieci mam:wstydnis: A to moje filmy(zapewne i tak nie wszystkie), moze mam spaczony gust(lub jego brak) i nieokreslone wymagania, ale... uwielbiam Kinga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyś4 Napisano 27 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2008 YouTube - Breakfast at Tiffany's trailer YouTube - As Time Goes By Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyś4 Napisano 27 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2008 YouTube - 4 pancerni YouTube - Clannad, Robin (The hooded man) pamiętam historię związaną z robinem,,,u mojej baci był taki wredny kogut który zawsze jak mnie tylko zobaczył to gonił mnie i chciał zadziobać straszni się go bałem do tego stopnia że prawie bałem się z domu wyjść bo on tam na mnie czekał w ukryciu i z daleka jak mnie tylko zobaczył pedził co sił żeby na mnie wskoczyć więc.... któregoś pięknego dnia kszysiulek zrobił sobie łuk i 1strzałę zakończoną ostrym gwoździem wyszedł odważnie na podwórko i jak tylko kogut na niego się nastroszył i zaczął pędzić w jego kierunku kszysiulek wycelował... miezrył długo i zaczekła aż kogut podbiegnie bardzo blisko i ...wystrzelił trafił go w skrzydło ...i ...uciekł przez następne dni jak gdyby nic się zachowywał babcia tylko co jakiś czas się pytała go czy nie widział czasem jej koguta oczywiście on...?nieee...nie widział...babcia któregoś dnia znalazła koguta pod płotem...zrobiła rosół i to już koniec historiii o robinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włóczykij Napisano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 Big Lebowski zdecydowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radiana Napisano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 Witam poniewaz wszyscy nie są na SB wklejam filmik http://video.kenblockracing.com/flash/small_player/preloader.swf?vendor_id=204&media_id=9183&bgcolor=FFFFFF&autoplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms23 Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 Witam,oto moja dziesiatka : "Death Note" "Empire Of The Sun" "Into The Wild" "Ruchomy Zamek Hauru" "Samsara" "Spirited Away" "The Big Blue" "The Shipping News" "Un Buda" "Whale Rider" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beniek88 Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 (edytowane) "What Dreams may come" (Między piekłem a niebem) Piękny film opowiadający o miłości w zaświatach, maż schodzi do piekeł aby odlaleźć ukochaną która popełniła samobójstwo z powodu jego śmierci, piekne:wstydnis::_smutny: - tutaj amcie trailer... ale widze ze tam mozna nawet zobaczyć ten film bo jest cały na youtubeJakie znacie filmy które "wyciskają łzy"?? Edytowane 7 Lutego 2009 przez beniek88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowyt Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 Już jako brzdąc oglądałem z braciszkiem horrory, wychowałem się a nich. W śród masy filmów grozy szczególnie wyróżnił się jeden. Ten jeden jedyny film, który zmienił moje życie, miałem w tedy 8 może 9 lat, ten film to :_buzki:"Martwe Zło 2". Jak dla mnie majstersztyk! Później była "Armia Ciemności" jako kontynuacja 2 części. Mam jeszcze jedno pragnienie, żeby w mojej kolekcji znalazło się "Martwe Zło" cz1, której nie oglądałem jeszcze. Eh! Aż mi się łezka w oku kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katherina84 Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 Hej tez uwielbiam filmy na podstawie scenariuszów Kinga ( choc ksiazki sa lepsze). Jednak Lśnienie robi duze wrazenie. Moim ulubionym filmem jest Doskonały świat z Costnerem w roli głównej, ogladlam go z 3 razy i za kazdym razem w scenie finalowej chce mi sie plakac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms23 Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 filmy na podstawie ksiazek S.Kinga zawsze byly ciekawe i w wiekszosci przesiakniete groza dlatego mi tez fajnie sie je ogladalo z tyt. jakie pamietam to... "dzieci kukurydzy" , "zielona mila" , "miasteczko salem" , "TO" ksiazek niestety nie czytalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dracu Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 Moje ulubione filmy to: Van Helsing Nosferatu Poranek Kojota Katyń Władca Pierścieni - Powrót Króla Tyle na razie pamietam tytułów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ska87lar Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 10 moich ulubionych filmów 1- Requiem dla snu w reżyserii Darrena Aronofskyego, z najlepszą muzyką filmową jaką kiedykolwiek słyszałem(jeśli masz w domu nastolatka i chcesz go ustrzec przed narkotykami obejrzyj z nim ten film) 2-Amores Perros w reżyserii Alejandro Gonzáleza-Inárritu, genialna historia nieszczęśliwej miłości w meksykańskich realiach(w kilku krajach zakazana z powodu walk psów pokazanych w filmie) 3-Wszystkie części ojca chrzestnego (ale to chyba jak większość panów mam ciągotki do tej tematyki;) 4-Podziemny krąg w reżyserii Davida Finchera 5-Lot nad kukułczym gniazdem w reżyserii Milosa Formana 6- wszystkie filmy z Loui de Funèsem 7-Egzorcysta(1973r.) w reżyserii Williama Friedkina 8-wszystkie stare Polskie prl-owskie komedie 9-ALF amerykański serial o kosmicie (najbardziej podobał mi sie w jadłospis Alfa w którym ulubiony posiłek stanowiły koty szczegulnie przechlapane miał "szczęściarz" kot gospodarzy;) 10-Skazany na Bluesa wyreżyserowany przez Jana Kidawa-Błońskiego(film choć troche przekombinowany i udramatyzowany ale jednak o moim ulubionym Polskim Artyście) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sephira Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Przede wszystkim 'Pulp Fiction' i 'Od zmierzchu do świtu'. Generalnie twórczość Tarantino i Rodrigueza. Oraz 'Forrest Gump'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juskawa Napisano 14 Marca 2009 Udostępnij Napisano 14 Marca 2009 ....a ja rzeknę , ze : - HYDROZAGADKA Kondratiuka - ponadczasowa - Dogma , Sprzedawcy (i cała reszta z tej serii) - Sens życia według Monty Pythona -Nieznośna lekkość bytu - ale ksiażka Kundery lepsza - Miasto Aniołów - Między piekłem a niebem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk82 Napisano 16 Marca 2009 Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 Ok wiec lubie filmy, hmm..dobry gust, Sephira and Skuld, tez lubie Pulp Fiction i to bardzo, Lot nad kukulczym gniazdem tez mi sie podoba, cala tworczosc R. Polanskiego, oraz kika wymienie nie wszystkie gdyz nie jestem wstanie przypomniec sobie, ale pamietam : Czlowiek z blizna, Chlopcy z ferajny, Chlopaki z sasiedztwa, Zycie Carlita, Prawo Bronxu, Ojciec chrzestny, Pulp Fiction i wiele innych..gatunki : thriller, dramat, gangsterski, dokument, psychologiczny, szpiegowski, kryminal, przygodowy, historyczny. YouTube - Ojciec CHrzestny cz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vril Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 Opisy skądś w sieci.. - Ponury, artystyczny thhriller. Jest sobie psycholog Pewnego dnia jego pacjentem staje się student sztuki - młody artysta ktory twierdzi że słyszy głosy i za 3 dni popełni samobójstwo. Psycholog za wszelką cenę próbuje do tego nie dopuścic, co jest oczywiście w moim odbiorze glupie. Malarz jednak nie zalicza się do tych którzy poprzez samobójcza próbę chcą zwrócić na siebie uwagę. Przyczyny jego stanu psychicznego leżą głębiej.... Wraz z biegiem akcji zacieraja się granice między tym co realne a nierzeczywiste, prawa czasu i przestrzeni przestają obowiązywać Ooniryczny nastrój i tajemniczość są głównymi zaletami tego filmu. Zakończenie trochę rozczarowuje. Mówi się, że Marc Forster to jeden z najciekawszych amerykańskich reżyserów, ale po przejrzeniu jego filmografii stwierdzam, że że raczej nic poza "Stay" nie byłoby w stanie zainteresować. - Film składa się z trzech opowieści, których bohaterem jest ten sam człowiek. W pierwszej pojawia się on jako XVI- wieczny hizpański konkwistador Tomas Creo (Hugh Jackman). Zakochany do szaleństwa w królowej, wyrusza z jej polecenia do amazońskiej dżungli w poszukiwaniu legendarnego Drzewa życia. Druga historia rozgrywa się współcześnie. Tym razem jej bohaterem jest naukowiec Tom Creo, próbujący zdobyć za wszelką cenę lekarstwa dla chorej na raka żony. Ostatnim wcieleniem meżczezny jest astronauta Tom żyjący w dalekiej przyszłości. Przemierza on galaktykę w nadziei na znalezienie odpowiedzi na pytanie: co byłoby, gdybym mógł żyć wiecznie i kochać tę samą kobietę? Film daje szansę każdemu zmierzyć się z tą zagadką. no i trylogia X-Manna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grengis12 Napisano 30 Marca 2009 Udostępnij Napisano 30 Marca 2009 Szeregowiec Ryan, Blair Witch Project - niezle mnie przestraszyl xD, Piraci z Karaibow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamii1303 Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 "Miasto aniołów"...już nie wiem ile razy widziałam i ciągle mi mało "Półmrok"..."Dom nad jeziorem"..."Niebieski rower". Tak ogólnie, to jest dużo "ulubionych filmów" i nie wszystkie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szarlotka Napisano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2009 Peaceful Warrior- daje do myślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chill Napisano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2009 ostatnio bardzo fajnie mi sie ogladalo Ps Kocham Cie i nawet sie poplakalam Taki melodramacik bardzo przyjemnie sie ogladalo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamii1303 Napisano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2009 ostatnio bardzo fajnie mi sie ogladalo Ps Kocham Cie i nawet sie poplakalam Taki melodramacik bardzo przyjemnie sie ogladalo.. Też to oglądałam Romantyczką jestem, więc podobają mi się takie filmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg639 Napisano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2009 a "nie kłam kochanie" oglądaliście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chill Napisano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2009 a "nie kłam kochanie" oglądaliście a tak ja ostatnio ogladalam ) podobal mi sie ... ale nie zebym mogla go w kolko ogladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamii1303 Napisano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2009 a "nie kłam kochanie" oglądaliście Też oglądałąm jakiś czas temu. Komedia romantyczna, zabawna i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg639 Napisano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2009 dla mnie nie do końca taka sobie zwykła komedia - prawie jak z życia wzięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamii1303 Napisano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2009 dla mnie nie do końca taka sobie zwykła komedia - prawie jak z życia wzięte Hmm...no, tak. Ale inne romantyczne komedie, też mogły by się zdażyć naprawdę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag Magik II Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Tim Burton, Daren Aronofsky, Stanley Kubrick...hmm. David Lynch? i temu podobne. polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dagny Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Dom dusz,Dirty dancing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urszula86 Napisano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2009 Przerwana lekcja muzyki Złodziej życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eilena Napisano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 oooo film 'przerwana lekcja muzyki' rowniez polecam, do tego dodam: 'Pamietnik' i 'Zostan' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usagi Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 Do filmow ktore moge ogladac na okraglo zaliczaja sie: Czekolada Duma i Uprzedzenie (wersja z 2005 lepsza niz serial BBC) Male Kobietki Wichrowe Wzgorza Fortepian Miss Potter (polecam!!!) Perswazje z 2007 roku Rozwazna i Romantyczna Towarzystwo Wilkow (symbolika do bolu) Sen Nocy Letniej Sniezka dla doroslych (Snow White, A Tale Of Terror) Labirynt (Legginsy David´a Bowie skrzywily moje dziecinstwo) Zakochana Jane (lubie biograficzne dramatyczne romanse) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alathea Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 dorzuce: Rainmen, Fisher King, Ojciec chrzestny, Zapach kobiety, lubie tez Lord of the ring, Matrix i Epoke lodowcowa 1 oraz Shreka )) komedii cale mnostwo - Ja cie kocham, a ty spisz (z Sanda Bullock), Poznaj mojego tate (Ben Stiller, Robert de Niro), Tootsie,... tak na poczekaniu trudno sobie przypomniec, aha i filmy akcji, science-fiction (np. Kontakt) nie trawie horrorow Aaa! Wojny Gwiezdne - ale te stare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usagi Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 A ja horrory lubie, pod warunkiem ze sa dobre. Ostatnio obejrzalam pare bardzo starych horrorow, i nawet jesli efektami specjalnymi nie dorownuja wspolczesnym wypocinom Hollywoodu, to nadrabiaja lepsza atmosferka Obejrzyjcie Oko Kota albo Don't Be Afraid of the Dark (bedzie mialo remake w 2011)... Z nowszych strasznych filmow polecam Drag Me To Hell, z Alison Lohman. Obrzydliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alathea Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 zapomnialam o Dzienniku Bridgit Jones ))) piekne, hihi Lynch ma takie filmy, jakby bral poczas ich tworzenia ;-) ale niezle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usagi Napisano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 Ooo, no popatrz, ja tez Ksiazki wydaja mi sie lepsze, ale filmy nie sa zle, zwlaszcza Colin Firth ) Jedynka jest jakby lepsza od dwojki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boqler Napisano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 Hmm z polskich "Nie klam kochanie" jakos przypadlo mi do gustu Z zagranicznych tak na szybko myslac to Zielona Mila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToosT Napisano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 Ja jestem fanem filmów Tima Burtona Moje ulubione to stanowczo "The Corpse Bride" i "Nightmare Before Christmas" ale lubię również "Moulin Rouge", za te wspaniałe piosenki : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usagi Napisano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 ToosT, jak ci sie podoba pomysl Alicji w Krainie Czarow wedlug Burtona? Juz niedlugo ma wejsc do kin, a ja nie moge sie doczekac. To dopiero bedzie psychodelka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rejkun Napisano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 Ja mam tego mnusto!!!! Szusty zmysł,Tytanic,Gladiator,Stygmaty,Duch,Ring,Klątwa, Blair Witch i wiekszość horrorów ,ale nie chce mi się wszystkich pisać^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koliber* Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 ToosT, jak ci sie podoba pomysl Alicji w Krainie Czarow wedlug Burtona? Juz niedlugo ma wejsc do kin, a ja nie moge sie doczekac. To dopiero bedzie psychodelka... Ja też, ja też, ja też!!! Dziś przeglądałam sobie fotki, są rewelacyjne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 Mi zapadły w pamieci : Requiem for a dream, Run Lola Run, Joe Black, Miasto Aniołow. Filmow ogladam naprawde duzo, ale te szczegolnie zapamietałam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczyca Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 moje ulubione filmy to: Titanic, Angielski pacjent, Amelia, Niebieski, Masz wiadomość, Cztery wesela i pogrzeb, List w butelce, Podwójne życie Weroniki,Czekolada :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tilka Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 A moje to podobnie jak Truskawka -"Zielona mila" "Joe Black"-podobnie jak Zmorka ;)oraz film ktory poprostu kocham i znam na pamiec to "Bruce Wszechmogacy"!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elnata1808 Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 Polecam into the wild, bardzo dobry, niebanalny film, świetne teksty, muzyka, naprawdę polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dark_Wizard Napisano 27 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2009 (edytowane) "Milczenie Owiec", "Bezsenność", "Dziewiąte Wrota", "Sekretne Okno", "To nie jest kraj dla starych ludzi" i dla odmiany: "Las Vegas Parano (Fear and Loathing in Las Vegas)" - wtajemniczeni wiedzą, w jakiej sytuacji ten film rządzi Edit: No i bym zapomniał... Cała seria "Cheech an Chong" :-) Edytowane 27 Lipca 2009 przez Dark_Wizard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
claudia141 Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 Dla mnie "Przeminęło z wiatrem", "ostatni Mohikanin", "tajemnicza dżungla"..tytułów nie pamiętam za bardzo, ale wiele takich fajnych było:) uwielbiam stare filmy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyspa Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 Polecam "Ip Man" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kassiulkaaa93 Napisano 28 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2009 Mi strasznie się podoba film "Dziewczyna z sąsiedztwa" Z horrorów to "widmo", "omen" tak jak już Truskawka wcześniej wspomniała "Zielona mila" "Lejdis" też nawet fajny film:) Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vision_33 Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 Polecam "Blueberry"-film nie tylko o świecie fizycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Urshack Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 "Labirynt Fauna", "Forrest Gump" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laverita Napisano 31 Października 2009 Udostępnij Napisano 31 Października 2009 A ja chciałabym Wam polecic film The last hangman-Ostatni Kat Filmweb.pl - łeb pełen filmów! To autentyczna historia. To nie jest prawdopodobnie film do którego będziecie wracac, ja do niego nie wrócę, bo to nie jest wg mnie coś co można ogladac sto razy. On po prostu robi wrażenie, daje do myślenia i głęboko zapada w pamięc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Metyu Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 A ja chce polecić naprawdę super film " Gran Torino" wysłał bym link z filmweb.pl ale ich stronka mi nie wczytuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nessy Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Z ostatnio oglądanych polecam "21 gramów" i "Motyl i skafander" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jaga_Wiedzma Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 "Joe Black" "Dogma" "Dracula" rez. Copoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentagramma Napisano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2009 Z filmów, które wyjątkowo przypadły mi do gustu to np. 'Underworld', 'Krąg' (japońska wersja - dobry klimat - bo przy amerykańskiej to się można raczej ze śmiechu zanosić), 'Blair witch 2', 'REC'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patryk8 Napisano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2009 ''Kevin sam w domu'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konwalijka22 Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 A ja najbardziej lubię oglądać "Straszne filmy" - wyszło już parę części są to parodie różnych horrorów i nie tylko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoNECK! Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 Niecne Uczynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dc13fala Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Kino dawne...owiane czarem..magią gry aktorskiej...i nie tylko.... "Człowiek Słoń", Odyseja 2001 Kubrcka, Taksówkarz, Trzy dni Condora czy wiezień Brubeker- z Redfordem, Dzień patriotów i Frantic z Fordem, Wierna żona- z Sylvia Cristal, czy Konwój, z nowych 300-stu ( świetny klimat), Gladiator - też superklimaty, Pasja czy Apocalipto - w reżyserii starego Mad Maxa,- wciagające i mocne, z tych strasznych to ostatnio Death silence, czy Sierociniec...ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agatke Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 ja polecam film 'Keith', jak dla mnie jest niezwykły i zostanie na naprawdę długo w mojej pamięci. drugim filmem godnym według mnie poświęcenia uwagi jest 'I Twoja matkę też' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LadyKicz Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 ja to lubie -Szósty zmysł -Requiem dla snu -My dzieci z dworca zoo i o statnio strasznie przypadł mi do gustu film Chihuahua z Beverly Hills ze względu że mam słabość do tych psiaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trida Napisano 22 Marca 2010 Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 v for vendetta - bracia Wahowscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anusia29 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Polecam "Weronika postanawia umrzeć" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trida Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Polecam "Weronika postanawia umrzeć" Zalezy dla kogo... jesli ktos czytał książke może być zawiedziony niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unicorn Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 Ulubiona twórczość Burtona oraz tego typu bajkowe klimaty. Ostatnio skończyłam na "Ostatnim jednorożcu"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megimar Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 Saga Zmierzch i Linia życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlisekola Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 może nie ulubiony ale polecam "Autor widmo" a ulubiony uwaga...."Przeminęlo z wiatrem" od zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tylka Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Mam wiele ulubionych filmów. Jednym, z ostatnich, oprócz TAJEMNICZEGO OGRODU, KTÓRY, NA WIEK - WIEKÓW, BEDZIE MOIM, ULUBIONYM, jest " Jaśminum". Może, za gupiom mnie będziecie uważać, ale ogladam ten film, min. jeden raz w miesiącu, nie wiem, kiedy mi przejdzie. Hmmm, "Anioł w Krakowie" tysz super! Podobne klimaty:wesoly_na: Polecam YouTube - JASMINUM cz 1 Edytowane 18 Grudnia 2010 przez tylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semimav Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 Powrot do przyszlosci:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Your_Sunny Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 Moimi top filmami są : 1. Jeniec, tak daleko jak nogi poniosą (prawie co tydzień oglądam ) Mam podobnie do Tylki ja po prostu muszę ten film obejżeć i ciągle mi się nie nudzi 2. Skazani na Shawshank 3. oraz Akademia policyjna (wszystkie są śmieszne ale chcyba najbardziej 3 lubię ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZawszeWinna Napisano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2011 Ja uwielbiam filmy Burtona i Tarantino Niedawno do moich ulubionych dołączył film "Tajemnica Brokeback Mountain".Dawno żaden film nie wywołał u mnie takiej burzy emocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drinkt Napisano 28 Maja 2011 Udostępnij Napisano 28 Maja 2011 Serial Instynkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vampirella Napisano 11 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2011 Kilka moich ulubionych filmów: - K - Pax - Czekolada - Requiem for a dream - Słodki Listopad - Gladiator - Ojciec Chrzestny (cała trylogia) - Zielona Mila - Leon Zawodowiec - Moulin Rouge - Miasto Aniołów - Amelia - Cztery Wesela i Pogrzeb - List w Butelce - Podwójne Życie Weroniki - Przerwana Lekcja Muzyki - Zapach Kobiety - Dziennik Bridget Jones - z bajek kocham od dzieciństwa Ostatniego Jednorożca - Spirited Away - Ruchomy Zamek Hauru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jadis Napisano 26 Września 2011 Udostępnij Napisano 26 Września 2011 Oj jest tego trochę: "Equilibrium"-polecam,niepowtarzalny klimat,film z przekazem,nie jakaś pusta nawalanka "Władca pierścieni" "Teraminator2" "Gladiator" "Constantine" "Joe Black" "Miasto Aniołów" "Seksmisja" "Edward Nożycoręki" "Marley i Ja" Z seriali numer jeden to "Nie z tego świata" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamael Napisano 30 Września 2011 Udostępnij Napisano 30 Września 2011 Może reżyserami bo sporo tego, Tim Burton, Darren Aronofsky, Stanley Kubrick, Jim Jarmush, Roman Polański, David Lynch... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tranquil Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 każdy zainteresowany ezo czy rozwojem duchowym powinien ten film obejrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jadis Napisano 16 Października 2011 Udostępnij Napisano 16 Października 2011 (edytowane) tranquil ten film zapowiada się bardzo,ale to bardzo ciekawie,z pewnością obejrzę Edytowane 16 Października 2011 przez Jadis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali49 Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 Nagi instynkt, szkoła uwodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulla Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Samotność w sieci, miłosna samba, w rytmie hip hopu, Oskar i pani Róża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
74450_1543265016 Napisano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2011 w krzywym zwierciadle witaj Św mikołaju film jak dle mnie nie do pobicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarli Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Właśnie sobie go przypomniałem. Adwokat diabła [video=youtube_share;4a2-Y7oIUVU]http://youtu.be/4a2-Y7oIUVU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarli Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 Może dlatego że przeczytałem prawie wszystko co napisał Tolkien. I Czekam na adaptacje Hobbita Sceny Władca pierścieni. Muzyka Nightwish [video=youtube_share;2hc2lgskrAg] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tezeusz Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 Może dlatego że przeczytałem prawie wszystko co napisał Tolkien.I Czekam na adaptacje Hobbita Sceny Władca pierścieni. Muzyka Nightwish [video=youtube_share;2hc2lgskrAg] Ponoć ma być i też Peter Jackson ma go robić, chociaż osobiście wątpię, czy doczekamy się go w 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.