Gość Asmic Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 Jakie seriale ogladaliscie i co byscie z checia polecili innym forumowiczom? Co aktualnie oglądacie i co zamierzacie obejrzec w krótce gdy nadarzy sie okazja? Anime również zaliczamy do seriali Ja osobiscie teraz jestem w trakcie oglądania 8 sezonu(jest ich 10) Tajemnice Smallville sa to przygody mlodego supermana zanim jeszcze został tytułowym super bohaterem bardzo ciekawie przedstawiona historia, ciekawe pomysly oraz zadziwiajace efekty specjalne jak na serial a przeciez zaczał sie w 2001 a skonczyl dopiero bodajrze w 2011. Ogladam tez anime Naruto od kilku lat, poniewaz jeszcze sie nie skonczyło. Zamierzam w przyszlosci dokonczyc serial Teen Wolf. Bardzo polecam wam Zagubionych oraz dr housa chyba najlepsze seriale jakie ogladalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipSoczek Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Witam Jeżeli podobają Ci się serialne w klimatach Tajemnice Smallville to polecam nowy serial Arrow są już dwa sezony i serialik naprawdę mi się podoba, takie połączenie Tajemnice Smallville i nowego Batmana mrocznego rycerza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asmic Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 oglądałem z 5 odcinków jak Arrow wchodził na wizje.. i fakt całkiem ciekawe to było tylko, ze w tedy tylko 5 odc wyszło wiec przestalem ogladac bo mi sie czekac nie chcialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moon girl Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 O! A ja polecam wszystkie 3 sezony serialu American Horror Story. Co każdy sezon jest nowa historia bohaterów, którzy grali w poprzednim sezonie. Ja to nazywam "ponownym wcieleniem". Ogólnie ciekawy serial, jeśli ktoś lubi taką tematykę. Do osób nie lubiących horrorów - też miałam duże opory, ale przekonałam się i nie jestem zawiedziona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vianne 22 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Wciągnęłam się w "Haven"- podziwiam pomysłowość scenarzystów tego serialu . Przyjemni bohaterowie, dużo tajemnic, troszkę mi przypomina to "Z Archiwum X". "Lost" oglądałam, ale dla mnie w pewnym momencie, to przekombinowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaMAJ Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 haha Gra o Tron, Vikingowie ;D Kości... ale ja krwawa jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek Bartnicki Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Obecnie: to Clannad i Clannad After Story (oba anime, oba cudowne jak dla mnie). W przyszłości: Death Note (już się doczekać nie mogę !) i może (na pewno !) Full Metal Alchemist Brotherhood ;D Z filmów/seriali to widziałem pół odcinka "Siły Pierwotne" jak takiego pterodaktyla ganiali i jak dla mnie w sam raz ;D jak będzie okazja to obejrzę. Supermana (młodego) oglądałem jeszcze w czasach liceum, niesamowity był. W Lanie to się nawet podkochiwałem Te jej ciemne długie włosy (oczy) działał na mnie ...ech. Wyobrażałem sobie, że to ja jestem tym supermanem (albo tym jego kumplem brązowym) i to ja ją tak lukam przez lunetę z okna swojej stodoły A moja siostra (starsza) to z kolei tego Lexa Luthora darzyła sympatią Ach Lana ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asmic Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 (edytowane) mineło ponad pół roku i oczywiście zmieniło się troszkę od tego czasu. Aktualnie jestem w trakcie oglądania Dextera. Nie wiem dlaczego wcześniej tego serialu unikałem (może dlatego, że nie lubie kryminalnych seriali). Wiele traciłem, ogólnie jest to serial o pewnym laborancie, ekspercie od krwi, pracującym na co dzien w policji. Tak na prawdę Dexter ma problem ze swoją naturą, jako młody człowiek był światkiem morderstwa swojej matki co ogólnie wpłyneło na jego umysł negatywnie. Z wiekiem nasilała sie w nim chęć zabijania dla przyjemnosci, ojciec to widząc przekazal mu pewne nauki i zaszczepił w nim pewne zasady, które ukierunkowały jego "nałóg" w bardziej pożytecznym kierunku, mianowicie zabijanie seryjnych morderców i nie dać się złapać oraz nie krzywdzić niewinnych. Dexter jest też artystą zabijania i gdy widzi lepszych od siebie po prostu się tym ekscytuje. kazdemu polecam. The Walking Dead - bardzo dobry serial o zombie, nie widziałem równie dobrego filmu o zombie( a lubie ta tematyke), wiec serial ma sie czym pochwalic. Jest po prostu dobrze zrobiony a dobór aktorów jest znakomity. Fakt czasami usmiac sie mozna z tego, że maja stroza na dachu samochodu widac na autostradzie pustki w oddali a nagle nie wiadomo skad pojawia sie cala horda zombiakow dosyc blisko nich. No ale takie wpadki sie zdarzają ^^ Obejrzałem Gre o tron i powiem tak, serial ma fajny klimat, fajnych aktorów, mega ciekawy i świeży pomysł, ale to by było na tyle... za duzo gadaniny, milion nazwisk i masa bezsensownych intryg, za mało akcji, zbyt ograniczona pomysłowość na realizacje. Jedna akcja na sezon a na kolejny sezon czeka sie rok czasu polecam ten serial tylko dopiero jak sie skonczy za parenascie lat no ale mysle, ze do tego czasu doczekamy sie serialu Wladca Pierscieni xd hehee Edytowane 24 Stycznia 2014 przez Asmic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vianne 22 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 (edytowane) Ja "Dextera" nie mogłam, próbowałam ale mi nie podchodziło oglądanie poczynań mordercy . Jeden z najlepszych, jakie widziałam, to "Przystanek Alaska", dla mnie kultowy. Nie ma tam akcji, ale jest to mądry i zabawny serial. Podobały mi się też Skinsy, jak ktoś lubi seriale o młodzieży i humor brytyjski xD. Bardzo też wciągnęłam się w "The Borgias"- polecam nie tylko fanom historii. Genialnie gra Jeremy Irons. No i to serial już zakończony, podobnie jak Skinsy. Do kultowych zaliczam też "Allo, allo", "Gotowe na wszystko", "Z Archiwum X", "Ostry dyżur". Te seriale oglądałam już dość dawno. Teraz obok "Haven" oglądam też "Chicago Fire"- o strażakach i "Once upon a time"- tutaj tematyka baśniowa, dużo zagadek itd. Jeżeli ktoś lubi mroczne klimaty, to polecam "The Killing", albo "Broadchurch". To są seriale kryminalne. Edytowane 24 Stycznia 2014 przez Vianne 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek Bartnicki Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Na Grę o Tron czeka się rok czasu? oj na Lost też się czekało, pamiętam. W tv na jedynce we czwartki leciały Trzecia seria. Kim jest Ben? Co robi na wyspie? Dlaczego go złapali? No i jaki ten Sayer przystojny (to akurat kwestia mojej siostry, bo oglądaliśmy razem) Zawsze było: mamo nie mogę się teraz uczyć, oglądam Lost ! Na Południe pamiętam jedynie tego gościa ubranego na czerwono i że miał psa takiego huskiego Z Archiwum X lepiej kojarzę. Teraz Mulder grał w takim serialu Californication. (ale bez kosmitów). Allo Allo było kultowe: Madonna z wielkim cycem A kto pamięta (równie kultową) Czarodziejkę z Księżyca? W czasach kiedy w tv było ze 14 kanałów, robiła furorę. No i nie wspomnę o Power Rangers (i ta piosenka na początku: go go power rangers ) pamiętam, że mieli takiego wielkiego robota i zawsze kogoś tłukli tym robotem. Ja zawsze byłem czarnym Rangersem a kolega Niebieskim Nie wiem czy wy mieliście te same kanały co były u nas: rlt 7, polsat, polsat 2. To była złota trójka na której leciały zawsze najlepsze bajki Najlepiej wspominam właśnie czarodziejkę z księżyca, Power Rangers, Generał Daimos (o takim robocie) i taka bajka co krzyczeli w niej ciągle Kajuto ! Kajuto ! (nie mam pojęcia co to było ). A co Wy oglądaliście jak byliście mali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asmic Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Czarodziejka z Ksiezyca i Power Rangers to chyba najlepsze lata mojego dziecinstwa a do tego Xena i Hercules heh uwielbiałem to ^^ a potem oczywiscie Dragon Ball Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strawberry92 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Jako dziecko byłam wielką fanką "Czarodziejki z księżyca" ;D Tak z dzieciństwa to pamiętam jeszcze na TVN-ie leciały "Niesamowite opowiastki" Gadatliwy zombie "Opowieści z krypty" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seid Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Kosmos: 1999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek Bartnicki Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 O tak Herkules i Xena to były seriale A opowieści z krypty faktycznie były, dzięki za przypomnienie bo już o nich zapomniałem ;p A kto był fanem z Archiwum X ? Na TVN albo rtl 7 był taki serial "Czy boisz się ciemności", pamięta ktoś te dzieciaki przy ognisku i historie które sobie opowiadali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asmic Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 O tak Herkules i Xena to były seriale A opowieści z krypty faktycznie były, dzięki za przypomnienie bo już o nich zapomniałem ;p A kto był fanem z Archiwum X ? Na TVN albo rtl 7 był taki serial "Czy boisz się ciemności", pamięta ktoś te dzieciaki przy ognisku i historie które sobie opowiadali? tez ogladalem Czy boisz sie ciemnosci na RTL7 przed albo po Dragon Ball Z lecialy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek555 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 south park Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melchior2491 Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Ja bardzo lubię niszowy raczej serial pt Doctor Who. Pasją do tego serialu zarazili mnie znajomi. Początkowo ciężko było mi się do niego przekonać, bo efekty i scenografia pozostawiały wiele do życzenia, ale istotna jest sama historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxwellxyz2937 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Natrafiłem na ten serial dość przypadkowo, a mowa tu o serialu Mentalista. Zaczęło się od obejrzenia u znajomego jednego z odcinków. Ten serial zdecydowanie ma w sobie coś, coś co przyciąga i nie pozwala się oderwać od ekranu. Świetny jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasjanaa Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Nie wiem czy słyszeliście o Hannibalu? Jeśli nie to zachęcam do zapoznania się. Ostatnio powstał serial Star-Crossed o obcych przybywających na ziemie - takie high school musical w wersji science fiction, nawiązując trochę do tematyki naszego forum ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek Bartnicki Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 tez ogladalem Czy boisz sie ciemnosci na RTL7 przed albo po Dragon Ball Z lecialy A widzisz ;p Ty oglądałeś Czy boisz się ciemności, a ja też to oglądałem i nawet bawiliśmy się w coś takiego z moim bratem ciotecznym (w DragonBalla też się bawiliśmy swoją drogą ja byłem Szatan Serduszko ) Obecnie "czas na oglądanie" poświęcam jak już to tylko na wybrane (i dobre) Anime. Podobają mi się kolory w tych bajkach, bohaterowie mają ładne włosy ( i duże oczy, też ładne), ładne stroje. Podobają mi się podkładane głosy bohaterów (nie wiem czy wiecie, w Japonii tacy aktorzy od "głosu" w animacjach, chodzą do specjalnych szkół gdzie się tego uczą i mają bardzo wysoki status z racji bycia kimś kto podkłada głos pod np Anime, dużo wyższy niż tacy sami aktorzy którzy robią dubbing w innych krajach). Lubię przedstawiane tam historię, bo niektóre są świetne i bardzo głębokie (na przykład o chłopaku który był esperem, (telekinetą) i całe swoje życie podróżował po świecie wraz ze swoją szmacianą kukiełką. Żył z tego co zarobił dając kukiełkowe przedstawienia (robił to za pomocą telekinezy) dla dzieciaków z okolicznych wiosek. Poszukiwał też takiej jednej dziewczyny... Ten bohater to był taki zupełnie jak ja ;D (tylko włosy miał bardziej spiczaste). Generalnie lubię Animę bo jest tego naprawdę dużo i mogę sobie na spokojnie wybrać jakąś serię i obejrzeć. Podoba mi się też w Anime, że czy rysują robota, walące się miasto czy bohatera siedzącego w szkolnej ławce, to wygląda to tak samo (i tyle samo kosztuje). W filmach od razu widać (bardzo drogie ;D) i bardzo krótkie sekwencje efektów specjalnych włożonych w filmy. W anime ta różnica się zaciera. Ostatnio w Anime walczyli z takim ogromnym latającym krabo-żukiem (i wyglądało to obłędnie) i wtedy pomyślałem sobie, że w filmie ta scena byłaby pewnie z 20x droższa i od razu by było widać te różnice między filmem a efektami Poza tym, lubię sobie marzyć, że kiedyś spotkam taką (idealną) dziewczynę (jak bohaterka Anime) która się nie męczy, nie poci, może chodzić cały dzień w jednym ubraniu i zawsze wygląda dobrze. Ma zawsze dobry humor, mnóstwo energii, jej włosy zawsze wyglądają dobrze, bez względu czy biegała czy walczyła z gigantycznym krabo-żukiem czy dopiero co wstała z łóżka Jestem mało wymagający w tej kwestii, ot takie zwyczajne marzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSzczesny2878 Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 (edytowane) Mieliście okazję oglądać serial "Sherlock" w wersji BBC? Rzeczywiście, to nie jest serial detektywistyczny, w którym sensem życia są zagadki. Tu kluczem są ludzie - Sherlock, John, Mycroft, Molyy i inni. Coś, czego w CSI nie ma. I przede wszystkim to Brytyjskie wydanie kryminału, dowcipu i Sherlocka (nie to, co zaserwowali z Robertem Downeyem Jr). Tutaj Sherlock Conan Doyle'a jest zaledwie, a zarazem urasta do rangi smaczku. Nic nie jest dosłowne, wszystko czerpie się z kanonu, ale jednocześnie miesza i rzuca okruszki i zgadywanki, domysły, co skąd się wzięło. I co wzięte jeszcze zostanie. Myśle, że to jest dopiero przyjemność! ____________________ Sprawdźcie nas, a nie pożałujecie. Oferujemy myflat. Recent Entries w atrakcyjnych cenach. Edytowane 24 Czerwca 2014 przez MrSzczesny2878 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSzczesny2878 Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Mi Dr.House nie przypadł do gustu. Może przez ten nadmuchany "fejm" jaki powstał wokół niego i postaci głównego bohatera. Nawet mimo tego, że nie mogę się przyczepić to samej warstwy scenariusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McWerner87 Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 Cześć Wam. jak lubie jakiś trillery, obyczajówki i komedie. podam może tytuły: american horror story, the fall, fargo, modern family, parks and recreation, true detective i takie tam podobne pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KociaMama Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 ''True detective'' byl super. Moj ulubiony serial , ktory moge ogladac w nieskonczonosc to ''Gotowe na wszystko'' a jak krece hula hoopem to wlaczam ''Girls'' - pol godzinki idealny czas do krecenia . Cześć Wam. jak lubie jakiś trillery, obyczajówki i komedie. podam może tytuły: american horror story, the fall, fargo, modern family, parks and recreation, true detective i takie tam podobne pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECOEUNIKA2723 Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 True Detective? Uwielbiam ten serial. Wciągnął mnie jak żaden inny. Dodatkowo ostatnio oglądam mój ulubiony serial - "przyjaciele" Zawsze przygody Rossa Joeya i spółki mnie bawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Regulus Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Jestem zachwycony tym co się dzieje w sferze seriali. Nowe produkcje są bardzo dopracowane, bohaterowie mają rozbudowaną osobowość, fabuła jest zaskakująca. Dobrych seriali jest tyle, że niemożliwością jest wszystko na bieżąco oglądać. Oglądałem House'a, ale po 4-5 sezonie już tylko "z obowiązku". Oglądałem IT Crowd i chętnie do niego wraca, wspaniały humor. Rodzina Borgiów, bardzo mi się podobał i ubolewam nad tym, że zrezygnowano z jego produkcji. Mad Men dobry, choć zaczął trochę nudzić i przerwałem już nawet nie wiem w którym momencie. Oglądam obecnie The Walking Dead, Game of Thrones, Big Bang Theory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afercia Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 Moje ulubione to zdecydowanie * Call the midwife piękna brytyjska produkcja o życiu położnych w okresie lat powojennych, świetny brytyjski humor i akcent dla zakochanych w ich języku do tego fabuła która wyciska łzy z oczu największym twardzielom i cytaty które powalają na kolana np.: Dom to miejsce na środku kompasu * 4400 o ludziach którzy wracają z porwania z niezwykłymi zdolnościami, świetna fabuła i dość wartka akcja szkoda że nie ma dalszych sezonów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asmic Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 aktualnie jestem w trakcie oglądania a raczej chyba czekania na kolejne odc. The walking dead <-- najlepszy serial o zombie Gra o tron <-- świetny klimat średniowieczny i fantasy Demony Da Vinci <--obowiązkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Verlie76 Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Mój ulubiony serial to zdecydowanie „Doktor House” ogólnie uwielbiam wszelkie seriale medyczne, a perypetie szalonego niekonwencjonalnego doktora są moimi ulubionymi, bardzo żałuję, że serial nie jest kontynuowany, ale co zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KociaMama Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Ja ostatnio zaczelam ogladac Devious Maids , calkiem fajny , sa wredne baby , pozytywne charaktery, romanse, zdrady, intrygi i tajemnice plus troche humour, troche w stylu Gotowych na wszystko . No I dlugosc odcinka perfekcyjna ok 40 min prawie na sesje na crosstrainerze ( prawie zawsze ogladam tv jak cos robie- prasowanie , hula hop , crosstrainer... brak czasu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PurpleFlower Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Jak byłam mlodsza to lubiłam Przygody Merlina i ostatnio zaczęłam to ściągać z neta i obejrzeć wszystkie odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvia87 Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 W dzieciństwie głównie Hercules i Xena, w późniejszych latach komediowe - Bundy Przyjaciele, teraz Gra o tron, Shamelass, House of cards Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazie1275 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Mój ulubiony serial to Wikingowie, na początku nie byłam przekonana do tego serialu, ale za namową moich znajomych po prostu „dałam się wciągnąć” serial bardzo mi się spodobał, jest tam wiele ciekawych wątkich, kino na wyskokim poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaanalisa84 Napisano 11 Października 2014 Udostępnij Napisano 11 Października 2014 najczęściej wybieram do oglądania zagraniczne seriale, lepiej mi pasują ostatnio wybieram wszystkie seriale o tematyce zombich, na przykład nie dawno zaczął się serial z nation muszę przyznać, że całkiem fajny a teraz czekam na nowy sezon the walking dead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUPERSUSAN2073 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 Salem! ostatnio to mój ulubiony serial, jestem w połowie sezonu. Poza tym chętnie oglądam American horror story, a także the walking dead. Z innych mniej mrocznych klimatów to często wracam do przyjaciół i od czasu do czasu oglądam teorię wielkiego podrywu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIYOKO93 Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Ostatnio wpadł mi w oko dość stary i bardzo znany ale z jakiś powodów przeze mnie pomijany serial - mam na myśli Boardwalk Empire. Od chyba dwóch lat jest na mojej liście seriali do obejrzenia, ale zawsze coś powodowało, że przekładałam seans w czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lopses Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 sensacje XX wieku:spacde5: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greta1977 Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Dokładnie to samo. Jak byłam mała, to uwielbiałam Star Trek DS9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaMAJ Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Dr. House, ale obejrzałam do końca i ostatni odcinek mnie troche rozczarował, uwielbiam też Wikingów, True Blood - ten to mnie uzależnia, Lubie też Kości hehe troche krwawe to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megabat Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Mrs. Brown's Boys smiszny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asmic Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Dr. House, ale obejrzałam do końca i ostatni odcinek mnie troche rozczarował, uwielbiam też Wikingów, True Blood - ten to mnie uzależnia, Lubie też Kości hehe troche krwawe to wszystko skoro lubisz krwawe to polecam The walking dead i Dextera do kolekcji ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisticDiego Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Breaking bad, House, Sherlock Holmes. To moje osobiste top3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megabat Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 wlasnie obejrzalam ostatni odcinek Downton Abbey :-( juz nie bedzie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpConroe Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Dr House, Sherlock, Breaking Bad, True Blood, How i met your mother, - zakończone i obejrzane całe Dexter, Pretty Little Liars - obejrzane częściowo Więcej nie pamiętam, ale sporo tego było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaglik79 Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Polecam Fargo i True Detective - Dla mnie najlepsze z 2014 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelka10 Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 Jak poznałem wasza matke, Kości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AA66 Napisano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 Dexter - widziałam wszystkie sezony chociaż uważam,że tak do 3 sezonu było super później się pogubili Revenge (Zemsta) - pierwszy sezon był najlepszy później już zaczęło się za mocno gmatwać ale z sympatii widziałam wszystkie sezony Oczywiście Dr House, Chirurdzy .... Sekretny dziennik call girl - fajny serial. Sporo seriali wampirzo - wilkołaczych...(takie zboczenie) A ostatnio przypadkiem trafiłam na serial The Fall (Upadek) całkiem spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neraida Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Dr. House, ale obejrzałam do końca i ostatni odcinek mnie troche rozczarował, uwielbiam też Wikingów, True Blood - ten to mnie uzależnia, Lubie też Kości hehe troche krwawe to wszystko House to najlepszy serial jaki kiedykolwiek oglądałam, ale nigdy, aż do tej pory nie potrafiłam się zdobyć na to, żeby obejrzeć choć jeden odcinek 8 sezonu. Poprzednie 7 sezonów widziałam w całości, ale jakoś tak pomyślałam sobie, że no jak to tak bez Cuddy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maua Napisano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2015 Grimm - bardzo mnie wciągnął ten serial o detektywie stojącym na straży porządku w świecie ludzkim i takim trochę fantazyjnym . Polecam. Grimm (Serial TV 2011- ) - Filmweb - Detektyw Nick Burckhardt (David Giuntoli) wiedzie normalne i ułożone życie u boku swojej ukochanej Juliette (Bitsie Tulloch), którą planuje poprosić o rękę. Jego świat wywraca się do góry nogami, gdy Nick zaczyna widzieć... potwory. Umierająca ciotka Marie (Kate Burton) wyjawia mu rodzinny sekret, członkowie ich rodu posiadają zdolność rozpoznawania bestii, które ukrywają się pod postaciami zwykłych ludzi, a ich zadaniem jest walka z nimi. Nick musi pogodzić nowe wyzwania, które przed nim stoją ze swoją pracą w policji, a także utrzymać swoje drugie życie w tajemnicy przed Juliette i swoim najlepszym przyjacielem oraz partnerem Hankiem (Russell Hornsby). Wkrótce zyskuje nieoczekiwanego sprzymierzeńca Monroe'a (Silas Weir Mitchell), który wprowadza go w tajniki nadprzyrodzonego świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bethany Napisano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2015 "Homeland" "Broadchurch" "The Killing" A takie moje naj, naj, które kiedyś oglądałam : " Z Archiwum X", "Ostry Dyżur", "Przystanek Alaska", "Allo, Allo", "Magda M", "Czas Honoru", "Wojna Domowa", "Czterdziestolatek". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi:( Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 chirurdzy devious maids Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giko Napisano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2016 U mnie 'Narcos', 'Breaking Bad', 'Dexter' i pierwszy sezon 'True detective' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anar Napisano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2016 pokończyły się sezony jakichś 15-20 seriali, ale z tego co zostało: trwa - 'Game of Thrones', nowość - 'Preacher' wznowione - 'The Last Ship' ...nadrabiam - '12 Monkeys' i 'Legends of Tomorrow' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sandstorm Napisano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2016 Rodzina Borgiów jest świetna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokka Napisano 19 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 Ostatnimi czasami Gra o Tron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cordeli Napisano 19 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 (edytowane) Wikinkgowie, gra o tron Edytowane 11 Stycznia 2017 przez Cordeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmek Napisano 23 Października 2016 Udostępnij Napisano 23 Października 2016 Wikingowie, The Flash. Często wracam też do Jak poznałem Waszą matkę. Swego czasu różnie Smallville Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trawniczek Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 kto jeszcze nie widział The OA z Netflixa to niech biegnie oglądać! świetny serial, bardzo metafizyczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hope88 Napisano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Chirurdzy, Lucifer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davey Napisano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2017 Polecam z tego roku Amerykańskich Bogów na podstawie powieści Neila Gaimana. Wizualna perełka. Poza tym świetny serial Opowieść Podręcznej. Jestem również w trakcie kończenia trzeciego sezonu Pozostawionych - może nie wszystkim przypadnie do gustu, ale dla lubujących się w "dziwnej" kreacji świata coś godne polecenia. No i nadrabiam Grę o Tron - po tylu latach w końcu się przemogłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lianna Napisano 28 Października 2017 Udostępnij Napisano 28 Października 2017 Na ten moment "Homeland", "Outlander". A kiedyś bardzo lubiłam medyczne, także "Ostry Dyżur", "Chirurgów", "Szpital nadziei". Był etap, że kręciły mnie seriale z watkami fantasy typu "Z Archiwum X", "Fringe", "Once upon a time". Lubiłam też kryminalne - "The Killing", "Broadchurch", "The Fall". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manana Napisano 16 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2017 Ostatnio oglądam w internecie serial "Szeptunka" (Slepaya) i "Wiedźmy" (Gadalka). Te seriale są też w tv, ale zazwyczaj je przegapiam. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że jeśli chodzi o stronę ezoteryczną to w tych filmach jest czysta fikcja, ale ja je oglądam po rosyjsku - no mega jazda . Jestem osobą wyprodukowaną już spooooro czasu temu i za moich czasów rosyjski aż do matury był obowiązkowy. Przy okazji można nieco zresetować umysł przy takich bajkach dla dorosłych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzydula85 Napisano 24 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2018 Uwielbiam Detektywa Monka .... szalony, pedantyczny i bardzo specyficzny detektyw Czasem wydaje mi się, że jestem do niego podobna ze wszystkimi moimi dziwactwami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nice Napisano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2018 Teraz taki fajny serial oglądam! Nazywa się Westworld: bardzo filozoficzny i niestereotypowy o ludzkiej naturze, robotach i ich świadomości, symulacjach i trochę sensie życia nawet , jak najbardziej polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB PL Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Witam ! Come and hug me : „ładne dziewczyny” (to dla panów) i „aktorzy” (to dla pań). Serial opowiada o „miłości trwającej całe życie” tak najogólniej. When you where sleeping : „serial ezoteryczny” ! Serio, trochę, dziewczyna „widzi” w snach przyszłość innych, czemu „nie może zapobiec” choć czasem „trochę może”. Ogólnie są „trzy osoby które tak śnią” czasem o „sobie nawzajem” ! Love theathre – Love letter : Film o „pierwszej miłości” głuchoniemej dziewczyny i młodego chłopaka. Pozdrawiam i „uśmiecham się szeroko” ! Jacek B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anastazja979 Napisano 8 Marca 2022 Udostępnij Napisano 8 Marca 2022 Polecam serial na Netflixie "Astrologiczny przewodnik po złamanych sercach" Jak tytuł wskazuje - tematyka astrologii i miłości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.